Wielosezonowe obuwie dziecięce z systemem BOA® – styl, funkcjonalność i wsparcie rozwoju Ten model obuwia dziecięcego łączy modny wygląd z wyjątkową praktycznością. Odpowiedni na każdą porę roku, sprawdza się zarówno podczas codziennego użytkowania, jak i w bardziej aktywnych sytuacjach – na zajęciach sportowych czy podczas dłuższych spacerów. Podwyższona cholewka skutecznie stabilizuje staw skokowy, a ergonomiczna konstrukcja zapewnia doskonałe trzymanie stopy i wysoki komfort noszenia. Zapięcie BOA® umożliwia dziecku samodzielne zakładanie i zdejmowanie butów, a przemyślana budowa pozwala na stosowanie wkładek korekcyjnych ortopedycznych. Uniwersalność, trwałość oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że obuwie będzie niezawodnym towarzyszem dziecka przez długi czas – wspierając jego zdrowy rozwój i codzienną aktywność.
Wielosezonowe obuwie dziecięce z systemem BOA® – styl, funkcjonalność i wsparcie rozwoju Ten model obuwia dziecięcego łączy modny wygląd z wyjątkową praktycznością. Odpowiedni na każdą porę roku, sprawdza się zarówno podczas codziennego użytkowania, jak i w bardziej aktywnych sytuacjach – na zajęciach sportowych czy podczas dłuższych spacerów. Podwyższona cholewka skutecznie stabilizuje staw skokowy, a ergonomiczna konstrukcja zapewnia doskonałe trzymanie stopy i wysoki komfort noszenia. Zapięcie BOA® umożliwia dziecku samodzielne zakładanie i zdejmowanie butów, a przemyślana budowa pozwala na stosowanie wkładek korekcyjnych ortopedycznych. Uniwersalność, trwałość oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że obuwie będzie niezawodnym towarzyszem dziecka przez długi czas – wspierając jego zdrowy rozwój i codzienną aktywność.
Obuwie dobieramy do długości stopy konkretnego dziecka. Poniżej znajdą Państwo instrukcję jak prawidłowo zmierzyć długość stopy oraz tabele jak przeliczyć ją na rozmiar naszego obuwia. Wybranie niewłaściwego rozmiaru niszczy optymalne właściwości nawet najlepszych butów. Zwykle ze względu na szybki przyrost wielkości stóp u dziecka możemy wybrać buty maksymalnie o jeden rozmiar większe od rozmiaru stopy (optymalnie o pół rozmiaru).
Dla butów z odkrytymi palcami do wielkości stopy należy dodać 0,5 cm, aby uzyskać prawidłową wielkość wkładki. Dla butów z zakrytymi palcami do wielkości stopy należy dodać 1 cm, aby uzyskać prawidłową wielkość wkładki.
Stojąc na kartce papieru, obrysuj kontur obwodu stopy. Aby odrysować stopę prawidłowo, należy trzymać ołówek pod kątem prostym w stosunku do stopy.
Zmierz w cm odstęp pomiędzy najdalszymi punkatmi w rysunku (a i b)
Obuwie na miarę wykonywane jest zawszena podstawie indywidualnych parametrów stóp.
Pomiary do obuwia ortopedycznegoTęgość obuwia to parametr określający szerokość i objętość wnętrza buta, uwzględniający obwód stopy w jej najszerszym miejscu. Ma kluczowe znaczenie dla komfortu noszenia, szczególnie u osób z szerszymi stopami, haluksami czy innymi potrzebami ortopedycznymi.
Nasza firma oferuje obuwie w różnych tęgościach — od standardowych po specjalistyczne — tak, aby każdy klient mógł dobrać model idealnie dopasowany do indywidualnych potrzeb.
Obuwie marki Aurelka jest wolne od wad iobjęte gwarancją producenta na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych, klient niemoże żądać zwrotu gotówki.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
1. Nazwę i dokładny adres sklepu gdzie obuwie zostało zakupione.
2. Datę i numer sporządzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Nazwisko i imię oraz adres i numer telefonu klienta reklamującego obuwie.
4. Określenie towaru, czyli: data nabycia, nazwa towaru, cena jednostkowa, dowód sprzedaży.
5. Przyczyny reklamacji: dokładne wymienienie wad oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstały wady zostały stwierdzone.
6. Żądanie reklamującego.
7. Informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do placówki.
8. Czytelny podpis osoby reklamującej oraz sprzedawcy przyjmującego zgłoszenie.
Przy zakupie naszych butów prosimy informować klienta, że PARAGON JEST PODSTAWĄ REKLAMACJI. Jeżeli obuwie było wcześniej reklamowane do kompletu dokumentów (zgłoszenia reklamacyjnego i paragonu) należy dołączyć również odpowiedź reklamacyjną Firmy „EL-BUT”. Buty przekazane do sklepu powinny być wysłane do naszej Firmy w dniu zgłoszenia reklamacji Pocztą Polską. Bez względu na rodzaj uszkodzenia butów sklep nie ma prawa zwracać klientowi należności bez uprzedniej konsultacji z PRODUCENTEM i potwierdzeniu pisemnym.
Reklamacji nie podlega:
• Obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu).
• Naturalne zużywanie się obuwia.
• Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy).
• Obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych (zamków, zdobin, ozdób, guzików).
• Odbarwienia się obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu, przemoczenia lub wilgoci.
• Wygoda obuwia.
UWAGA!!!
Buty brudne, nie wyczyszczone, o brzydkim zapachu będą odsyłane do sklepu bez rozpatrzenia reklamacji.